Termeni și Condiții
Pentru folosirea eficientă a website-ului SprintMag.ro, se recomandă citirea atentă a Termenilor și Condițiilor de Utilizare.
Acceptarea Termenilor si Conditiilor de Utilizare este obligatorie pentru procesarea comenzilor Dvs., pe website-ul SprintMag.ro
Acest website este administrat de către SPRINTMAG BUSINESS SRL.
SPRINTMAG BUSINESS SRL își rezervă dreptul de a modifica Termenii și Conditiile de Utilizare ori de câte ori consideră necesar, fără vreo notificare prealabilă.
Pe website-ul SprintMag.ro utilizatorul este responsabil pentru toate activitățile efectuate prin accesarea contului său personal.
SprintMag este denumire comerciala a societatii SPRINTMAG BUSINESS SRL persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in , C-tin Brancoveanu Nr. 114, Bl.M1/1, Sc.5,Etj.6, Ap. 194, Sector 4, BUCURESTI cu numar de ordine in Registrul Comertului j40/4525/2003, cod unic de inregistrare fiscala 15338612.
VANZATOR SPRINTMAG BUSINESS SRL prin intermediul platformei SprintMag.ro
Cumparator persoana fizica sau juridica, precum si orice alta entitate juridica ce isi inregistreaza un cont in vederea achizitionarii produselor puse la dispozitie prin intermediul site-ului administrat de vanzator si care obtine acces la continutul site-ului, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre SprintMag.ro sau in baza unui acord de utilizare existent intre SprintMag.ro si aceasta, acord incheiat in urma inregistrarii unui cont pe domeniul apartinand SprintMag.ro
Responsabilitati privind produsele si serviciile
Produsele (atunci când este cazul) sunt însoțite de certificate de garanție ale producătorilor.
Orice posibilă reclamatie poate fi făcută în maximum 48 de ore de la recepționarea produselor comandate și livrate.
Produsele comandate se vor livra în condițiile disponibilității acestora în stocuri
Site domeniul SprintMag.ro si toate subdomeniile acestuia.
Utilizarea, vizitarea, folosirea sau cumpararea produselor si serviciilor prezentate pe site-ul SprintMag.ro implica acceptarea acestor Termeni si conditii si a ultimei versiuni a Politicii de Confidentialitate.
Conformitate
Produsele pe care SPRINTMAG BUSINESS SRL le comercializează sunt în conformitate cu legile în vigoare și respectă normele și standardele specifice.
Cont
Sectiunea din Site compusa din adresa de e-mail si parola aferenta acesteia, ce permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site.
Inainte de Crearea unui cont pe site-ul SprintMag.ro trebuie sa citesti si sa fii de acord cu Termenii si Conditiile Site-ului, cu ultima versiune a Politicii de Confidentialitate si sa ai varsta de minim 16 ani conform noilor reglementari Europene GDPR UE 2016/679.
Politica de vânzări
Prețurile produselor expuse pe website includ TVA și pot fi modificate, oricând.
Plasarea unei comenzi îi este permisă oricărui vizitator al website-ului.
În anumite situații ce pot include existența unui istoric de refuz repetat și/sau de retur repetat și neîntemeiat al comenzilor din partea clientului, sau existența unor anumite adrese de livrare, aspecte ce pot prejudicia SPRINTMAG BUSINESS SRL ne rezervăm dreptul de a refuza efectuarea vânzării.
Desigur, clientul ne poate contacta telefonic, sau prin email, la adresa din pagina de Contact, pentru a se lămuri situația respectivă.
SPRINTMAG BUSINESS SRL își rezervă dreptul de a publica pe website o serie de informații legate de produsele comercializate și de promoțiile practicate de către aceasta în limita stocului disponibil și într-o anumită perioadă de timp.
Fotografiile, imaginile și descrierile produselor expuse pe website nu reprezintă o obligație contractuală a SPRINTMAG BUSINESS SRL. Acestea au doar rolul de a prezenta produsele respective.
Pretul si modalitatile de plata – suma de bani platita de Cumparator in schimbul careia Vanzatorul transmite dreptul de proprietate asupra unui bun sau presteaza un serviciu in folosul cumparatorului si comunicat acestuia prin intermediul Site-ului, la momentul lansarii comenzii.
Preturile Bunurilor puse la dispozitie de Vanzator sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A.
Plasarea unei unei comenzi nu inseamna si nu reprezinta incheiarea unui contract comercial daca urmatoareale conditii nu sunt respectate:
Validarea comenzii de catre Vanzator se face doar daca:
Datele de Cumparator sunt complete si corecte
Produsele din comanda Cumparatorului sunt disponibile pe stoc
Nu exista erori in sistem sau greseli umane care ar putea genera preturi gresite (ex.: valoare a pretului zero/Lei sau pret Derizoriu)
- Dupa ce veti fi contactat de catre un operator de la SPRINTMAG BUSINESS SRL pentru confirmarea comenzi dvs.
- Comanda nu va fi confirmata si contractul comercial se va considera nul daca produsul nu se mai afla pe stoc
Acest moment marcheaza incheierea contractului de Vanzare – Cumparare.
Conform legii, toate produsele au in pretul acestora si Taxa de timbru verde. In cazul dorintei Cumparatorului de a afla valoarea exacta a acestei Taxe sau alte detalii referitoare la ea, poate contacta Vanzatorul
In formularul de comanda sunt incluse si costurile suplimentare de livrare. Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform legislatiei fiscale in vigoare.
In cazul in care Cumparatorul foloseste metode de plata online, Vanzatorul nu este responsabil pentru nici un cost aditional adaugat pretului Bunurilor sau Serviciilor comandate de Cumparator. In cazul platilor ramburs, Vanzatorul nu este responsabil pentru intarzierea Cumparatorul de a-si ridica Bunurile de la curier, fiind astfel obligat sa plateasca taxe de depozitare.
Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii lansate de catre acesta, cuprinzand Bunurile si Serviciile solicitate, precum si pentru orice alte plati aferente Comenzii, in format electronic pe adresa de email utilizata la plasarea comenzii. La solicitarea Cumparatorului, Vanzatorul va comunica factura si in format tiparit, odata cu Bunurile si Serviciile comandate.
Cumparatorul are dreptul sa solicite rectificarea datelor din Contul personal, daca acestea sunt incorecte, inclusiv dreptul de a completa datele cu caracter personal incomplete. (Art. 16 GDPR) Daca ai un cont pe SprintMag.ro poti edita datele cu caracter personal din contul tau accesand pagina “Contul Meu”
Prin trimiterea Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul ca Vanzatorul sa intocmeasca factura conform datelor pe care acesta le detine la data lansarii comenzii si sa o transmita in format printat sau electronic, la adresa de livrare sau la adresa de e-mail mentionata in Contul Personal sau la plasarea comenzii.
Livrare Produsele comandate se livreaza in toata Romania, prin metoda de transport si plata aleasa de catre Cumparator la momentul efectuarii comenzii. Produsele vor fi ambalate corespunzator, sigilate, precum si asigurate pe toata durata transportului, pana in momentul receptiei coletului de catre Cumparator.
Proprietatea asupra Produselor va fi transferata in momentul receptiei, dupa efectuarea platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in Comanda. Receptia se considera efectuata la momentul semnarii de primire a documentului de transport furnizat de catre curier sau semnare de primire pe factura in cazul livrarilor efectuate de catre personalul Vanzatorului.
Nu există o valoare minimă a unei comenzi.
Comenzile Dvs. în valoare de minim 300 lei vor beneficia de transport gratuit.
Pentru comanda Dvs, prețul transportului la domiciliu este de 19.99 RON si Livrare la EasyBox 16,49 Lei. Tariful include TVA.
După trimiterea comenzii, veți fi contactat de o persoană ce face parte din echipa noastră, pentru confirmarea comenzi dvs.
in cazul in care nu puteti fi contactat de catre operatori nostri pentru confimarea comenzi aceasta va fi anulata.
Livrarea se face în cel mai scurt timp posibil de la lansarea comenzii Dvs., termenul de expediție fiind stabilit de către firma de curierat. Termenul respectiv este, de obicei, de 24-48 de ore SPRINTMAG BUSINERSS SRL nu este responsabil pentru eventualele intarzieri cauzate de catre firma de curierat.
Expediția se face printr-una dintre firmele de curierat rapid cu care colaborăm, respectiv: Sameday Courier, Fan Courier companii care lucrează în sistemul door-to-door.
Livrarea se face în a doua zi lucrătoare dupa cea în care efectuați comanda, pentru comenzile plasate până în ora 12.00, în zilele lucrătoare. Există posibilitatea ca în unele situații, anumite produse comandate de Dvs. să nu se afle în stocul nostru, drept pentru care timpul de livrare nu va fi cel obișnuit.
Dacă au trecut 2 zile lucrătoare și nu ați primit coletul, vă rugăm să ne anunțați sau să contactați curierul pentru soluționarea problemei respective.
Costul expediției menționat mai sus este valabil cu excepția coletelor ce depășesc o anumită mărime, greutate sau nu se afla in aria de acoperire a firmei de curierat ( km suplimentari). Pentru acestea, firma de curierat cu care colaborăm va percepe un cost diferit, pe care Dvs. îl veți cunoaște înainte de expedierea comenzii și dacă îl veți agrea comanda Dvs. va fi expediată.
Comanda un document electronic cu rolul de modalitate de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, oferta de a contracta o tranzactie prin care Cumparatorul va obtine bunuri si servicii din partea Vanzatorului.
Utilizatorul poate comanda de pe Site doar produsele puse la dispozitie de Vanzator si disponibile pe stoc. Vanzatorul poate modifica oricand numarul de produse disponibile si cantitatea fiecarui produs. Atunci cand exista modificari ale pretului sau stocului unui produs acestea sunt actualizate de Vanzator la un interval optim de timp. Informatii ce vor fi reamintite sau prezentate Cumparatorului si in mailul de confirmare a comenzii trimis de catre Vanzator.
In formularul de comanda sunt incluse si eventualele costuri de transport
Comunicarea dintre Vanzator si Cumparator se va face prin e-mail sau la telefon, aceste date fiind furnizate in mod liber consimtit de catre Cumparator, in vederea onorarii contractului comercial.
Prin lansarea unei comenzi, Cumparatorul este de acord cu Termenii si conditiile site-ului si cu Politica de confidentialitate a acestuia. Atunci cand Cumparatorul a lansat comanda, acesta recunoaste in mod explicit ca aceasta comanda implica o obligatie de a plati.
Cumparatorul este obligat ca, pentru desfasurarea cat mai rapida a livrarii bunurilor, la momentul lansarii comenzii, sa ofere toate informatiile cerute in campurile obligatorii pentru buna desfasurarea a contractului de vanzare-cumparare (Aceasta prelucrare se bazeaza pe Art. 6 paragraful teza 1 litera b) GDPR.
Pentru a lansa o comanda, cumparatorul trebuie sa urmareasca urmatorii pasi:
– Alegerea bunului/bunurilor si inregistrarea comenzii prin inscrierea datelor cerute de formularul generat de site.
– Sa bifeze ca a citit si este de acord cu Termenii si conditiile site-ului, cu ultima verisune a Politicii de Confidentialitate a site-ului si sa declare pe proprie raspundere ca are varsta de minim 16 ani.
– Vanzatorul va prelua comanda in cel mai scurt timp posibil.
– Vanzatorul va confirma comanda dupa verificarea stocului disponibil, aceasta avand rol de acceptare contract comercial.
– Confirmarea de catre Cumparator a comenzii si stabilirea detaliilor de livrare, aceasta avand rol de acceptare contract comercial.
– Livrarea comenzii la adresa indicata de Cumparator.
Politica de returnare a produselor
Conform legislației în vigoare, renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice. Astfel, clientul are dreptul să notifice comerciantul, telefonic sau în scris, despre decizia sa de a renunța la cumpărare, fără a se percepe penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului său.
Renunțarea la produsul cumpărat în termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Produsele se pot returna numai în baza facturii sau a bonului fiscal.
Pentru a beneficia de garanție, vă rugăm să ne anunțați problema apărută, cât mai rapid.
SPRINTMAG BUSINESS SRL nu își asumă răspunderea pentru defecțiunile produselor comercializate apărute ca urmare a folosirii de către client, în necunoștință de cauză, sau în condițiile utilizării, în mod necorespunzător, a produselor.
Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele însoțitoare). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de către firma noastră, numai dacă se constată că produsul a fost defect.
Cheltuielile cu transportul aferente returului se vor suporta de către client, dacă acesta renunță la produsul cumpărat și/sau dacă se constată că produsele returnate sunt deteriorate datorită montării sau utilizării lor incorecte. În acest ultim caz, clientul va achita ramburs contravaloarea celor două transporturi (tur-retur).
În ce privește rambursarea contravalorii produsului returnat, aceasta se va face în cel mult 30 de zile de la retur.
Returnarea produsului aflat în garantie, către Dvs., se va face folosind serviciile de curierat ale companiilor cu care colaborăm, respectiv, SAME DAY, FAN COURIER
Costul transportului fiind suportat de catre cumparator. Acest cost poate fi diferit de costul inițial al transportului, în funcție de numărul de kilometri suplimentari. Coletele trimise de către client printr-un alt curier, având plata transportului la destinatie, vor fi refuzate.
Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou, ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea acestuia în stadiul inițial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca produs de tip second-hand, sau, la opțiunea clientului, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
Această clauză se aplică conform O.G. 130/2000, în cazul achiziționării de produse de pe acest website, aplicându-se definițiile cuprinse în O.G. 130/2000 articolul 2 litera e.
În cazul ridicarii unui colet deteriorat, implicit a produselor conținute în acesta, fără a încheia un proces verbal cu agentul curier, nu se va oferi garanție produselor.
Securitatea datelor clienților în timpul efectuării tranzacțiilor
DISCAUNT PENTRU TINE IMPEX SRL foloseste un certificat SSL pentru a securiza datele comenzilor și plăților facute de client online. Toate date transmise de către clienți și colectate cu ocazia înregistrării unei comenzi sunt securizate prin algoritmi de criptare, stocate pe servere securizate și protejate prin sisteme antivirus.
Confidențialitate
Compania SPRINTMAG BUSINESS SRL detinatoare a brandului SprintMag.ro va pastra confidentialitatea informatiilor de orice natura pe care le furnizati.
Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui site, oferiti Vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Sunteti, de asemenea, de acord ca Vanzatorul sa poata utiliza liber, in interes propriu, aceste informatii, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ati trimis prin intermediul Site-ului. SprintMag.ro nu va constitui subiect de obligatii referitoare la confidentialitatea informatiilor trimise, daca legislatia in vigoare nu prevede alte specificari in acest sens.
Furnizarea datelor clientului are ca scop:
comunicarea cu clientul, legată de comanda efectuată, de termenul de livrare, de facturare, de expediere a produselor comandate și eventualele probleme ce pot apărea;
comunicarea cu compania de curierat rapid care se va ocupa de livrarea produselor comandate de către client;
trimiterea de newsletters, clientului, prin email, numai în cazul în care clientul și-a dat consimțământul pentru acest lucru.
Garanție
Mentionam ca, in conformitate cu Ordonanta de urgenta nr. 34/2014, consumatorul va suporta costurile aferente returnarii. Plata transportului este suportata de catre consumator si trebuie efectuata direct la curier. Ca serviciu de transport, consumatorul poate alege orice firma de curierat, mai putin Posta Romana.
Poti returna produsele in termen de 14 de zile lucratoare din momentul in care ti-au fost livrate de curier, fie ca esti persoana fizica sau juridica.
Poti returna orice produs pe care il primesti cu defect de fabricatie, in termen de 14 zile lucratoare de la data livrarii.
Nu fac obiectul garanției produsele care prezintă defecte, precum: crăpături, ciobiri, lovituri, componente arse sau plesnite, etichete sau sigilii de garanție deteriorate, îndepărtate sau modificate. De asemenea, este necesar ca produsele să nu fi fost utilizate în condiții de alimentare necorespunzătoare, să nu fi fost expuse la variații mari de temperatură sau de presiune, să nu fi fost utilizate incorect, sau în condiții de umiditate, praf sau sub acțiunea substanțelor chimice, să nu prezinte urme de pătrundere de lichide sau alte substanțe în interiorul lor, sau să nu fi fost instalate incorect.
Pentru a beneficia de acordarea garanției, în cazul foliilor de protecție și a unor tipuri de acumulatori ce necesită desfacerea acestora, menționăm că este necesar ca acestea să fie testate sau montate într-un service destinat telefoanelor mobile sau accesoriilor de telefonie mobilă, pentru a putea beneficia de un bon sau factură de service, ștampilate, care să ateste respectiva operațiune efectuată.
În caz contrar, produsele nu beneficiază de Garanție, deoarece montarea acestora necesită anumite cunoștințe de service.
Toate produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit. Nu putem accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate sau care au fost deteriorate de catre tine: urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice; de asemenea, nu putem accepta produsele care nu sunt insotite de toate accesoriile.
Daca produsele pe care ti le-am livrat au fost insotite de eventuale cadouri, cand returnezi produsele trebuie sa returnezi si cadourile.
Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar daca sunt sigilate.
Sunt exceptate de la dreptul de Retragere si Garantie produsele din categoria Folii de protectie si Piese si Componente care nu au fost montate intr-un service GSM. Mentionam ca acestea trebuie sa fie testate/montate intr-un service GSM, de personal calificat. Acesta va elibera un bon de service, sau certificat de constatare (cu stampila), ce va atesta operatiunea efectuata. In caz contrar produsele nu beneficiaza de Garantie, deoarece montarea lor necesita cunostinte tehnice.
Vanzatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru daunele rezultate in urma utilizarii produselor dupa livrare, cu atat mai mult pentru pierderea acestora.
Toate produsele comercializate de catre SprintMag.ro sunt produse compatibile, cu exceptia produselor unde se specifica explicit originalitatea (original/originala).
Fotografiile produselor prezentate au caracter informativ , pot diferi fata de produsul vandut si pot arata accesorii care nu sunt incluse in pachetul standard al produsului. Toate fotografiile prezentate pot sa nu fie actualizate la infatisarea actuala a produselor. Specificatiile tehnice si caracteristicile descrise pe pagina produsului sunt cu titlu informativ, putand fi schimbate fara instiintare prealabila si nu constituie obligativitate contractuala.
Consecintele retragerii
Daca te retragi, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la tine, inclusiv costurile livrarii, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ai ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia ta de a te retrage din prezentul contract. Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care ti-ai exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; in orice caz, nu ti se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari. Putem amana rambursarea pana la data la care primim inapoi produsele sau pana la momentul la care ne-ai furnizat dovada ca ai trimis inapoi produsele, fiind valabila data cea mai apropiata.
ATENTIE! La returnare, nu acceptam colete cu plata ramburs. Contravaloarea comenzii se va achita in termen de maxim 30 zile calendaristice de la notificarea in scris ca renunti la cumpararea produsului, doar daca produsele au fost returnate in aceeasi stare in care au fost livrate catre Vanzator. Notificarea in scris se face prin intermediul pagini de contact.
Consumatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil). Daca clientul nu este de acoard cu aceasta taxa i se va reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Acesta clauza se aplica conform Ordonantei de urgenta nr. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in Ordonanta de urgenta nr. 34/2014.
Rating modalitate de exprimare a nivelului de satisfactie a unui Cumparator in raport cu un produs. Nivelul de satisfactie poate fi exprimat prin sistemul de rating al stelelor, fiecare produs putand primi un punctaj de la o stea (nivel nesatisfacator), la cinci stele (pragul maxim de satisfactie). Ratingul nu este obligatoriu si nu afecteaza in niciun fel contractul de vanzare-cumparare dintre cele doua parti.
Comentariu observatie sau apreciere cu scop critic, inregistrata de catre Cumparator in sectiunea de comentarii aferenta fiecarui produs. Comentariul insoteste uneori rating-ul si este optional. Indiferent de tipul comentariului, acesta nu afecteaza in niciun fel contractul de vanzare-cumparare dintre cele doua parti, avand doar caracter informativ pentru viitori clienti interesati de acelasi produs.
Newsletter mod periodic de comunicare a informatiilor de catre Vanzator prin e-mail asupra Bunurilor, Promotiilor, Concursurilor si/sau Serviciilor oferite de Vanzator. Abonarea la newsletter nu este obligatorie. Ea se face cu consimtamantul tau, prin completarea formularelor de abonare la newsletter din site. Te poti dezabona oricand accesand link-ul „Dezabonare” prezent in fiecare Newsletter sau accesand Contul Personal, sectiunea Setari Cont.
In cazul in care decizi ca nu vrei sa ne furnizezi date personale pentru abonarea la Newsletter, acest lucru nu va avea consecinte asupra ta, aceste date nefiind o cerinta legala, contractuala sau o cerinta necesara pentru a incheia un contract. Datele tale personale vor fi stocate pana in momentul retragerii consimtamantului.
Dispoziții Finale
Odată cu lansarea comenzii sale, clientul acceptă Termenii și Condițiile de Utilizare, înțelegând și acceptând că valoarea acestora este cea specifică unui contract valabil încheiat.
